سلام وزن ۳کلیو۴۰۰-+تو هفته ۳۶ خوبع؟

۱۱ پاسخ

عالیه والا ۳۷ هفته ام بچه ۲کیلو نیم 😂

سلام وقتی به دنیا اومد چند بود

چیزی خوردی برای وزنش عزیزم؟
منم دیروز سونو دادم گفتن۳کیلو و ۵۵گرمه😅

عالیه ماشالله

ماشالله ماشالله خیلی خوبه 😍

دیابتی هستی؟

وای عالیه عشقم
سزارینی؟؟؟
۴ کیلو بشه سز میشی دیگ

ماشاالله اگه طبیعی هستی حسابی بخیه میخوری تا ۴۰هفته اگه زایمان کنی کلی وزن میگیره باز

خوبه دیگه بین ۲/۸۰۰ تا ۳/۲۰۰ میشه تا زایماتم کلی اضافه میکنه تپلی میشه

خیلی خوبه وقتی بچه به دنیا میاد ۳ونیم ۴ میشه

عالیه ماشاالله

سوال های مرتبط

مامان هلیا مامان هلیا هفته چهلم بارداری
مامان افرا کوچولو مامان افرا کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی