۴ پاسخ

برای وزن نگه نمیدارن دستگاه

ربطی ب دستگاه نداره .بچه دیدم دو کیلویی مرخص شده .بچه من سه کیلو و ۵۰۰ بود موند دستگاه

دونیم ب بالا

دو و نیم میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی
مامان محمدهامین مامان محمدهامین هفته سی‌وششم بارداری
مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ ۴ ماهگی
مامان نبات مامان نبات ۱۰ ماهگی