۲ پاسخ

دارو که نمیده اگه شیرخشکی باشه شیر مخصوص میده
اگ شیر خودت باشه رژیم
فعلا تنها کاری ک میتونی بکنی وقت بزار برا اروغ گیری
من حدودا چهل دقیقه نیم ساعت میزارم رو شونم بعد شیر قبل شیر هم داروی کولیک میدم

ن نشونه رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی
مامان نویان و رایان مامان نویان و رایان ۱۰ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان گردو مامان گردو ۴ ماهگی