خانما شما تا چند هفته شیاف پروژسترون گذاشتید؟

۶ پاسخ

۳۶هفته

دکتر به من گفت تا ۳۶ هفته

فکر کنم دکتر گفت تا ۳۶.

من از ۷ تا ۳۶ دکترم گفت بزارم من روزی دوتا میزارم

من از 25چون خیلی درد داشتم تا 28اینا بود


حالا گفته بود از 30 تا 35بزار ولی من با امید به خدا و سر از خود نذاشتم😂😂😐😐چون واریس واژن گرفتم تو بارداری میترسم با رداریم سخت شه

تا اخر

سوال های مرتبط

مامان آرشا💙🤰🏻 مامان آرشا💙🤰🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان buny مامان buny هفته بیست‌وهشتم بارداری