خانوما من هرچی میخورم خیلی تلخه دلیلش چیه؟

۴ پاسخ

طبیعیه بخاطر اسید معده است🤦🏻منم خیلی مزه دهنم تلخ میشه

طبیعیه😬

اسیده معده زده بالا منم اینجوری هستم

من تازگیا داره مزه دهنم عوض میشه همش آدامس می‌زارم دهنم
خواهرشورمم اینجوری بود دهنش تلخ میشد

سوال های مرتبط

مامان آنــــــیا🫀 مامان آنــــــیا🫀 ۶ ماهگی
مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری