صدکم ۵۰بودواسه وزن نی نی نمیدونم چرا شده ۳۱میخورم ک🥲🥲

۵ پاسخ

صدک 50باشه یعنی چی

۵۰ خوبه

زیر ۱۰ خطر داره
۳۱ ک خوبه

31 یعنی چقدر؟

عزیزم دکتر گف خطر داره صدک ۳۱باشه مگه

سوال های مرتبط

مامان آیهان ونی نی🩵 مامان آیهان ونی نی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان اَبرا🌥 مامان اَبرا🌥 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علی یاسمن مامان علی یاسمن ۱۳ ماهگی