۴ پاسخ

از یک ماهگی ب بعد بده بهش

دکتر باید بده .. سرخود به نوزاد هیچ دارویی نباید داد

بالای یکماه میتونی به بچه بدی

بالای یک ماه برای بعضیا خوبه من استفاده کردم اما دکتر گفت واسه رفلاکس خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل🐣 مامان ابوالفضل🐣 ۹ ماهگی
مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی