غذای کمکی رو شروع کنیم دیگه ؟

۱۰ پاسخ

من سرلاک میدم پوره سیب و کدو حلوایی هم دادم

منک برنامه گرفتم از ۴/۵ شروع کردم

آره بهترین موقعس

آره دیگ نباید دیر شروع کنی دیر شروع کردنم باز ازاون طرف مشکل‌دار

اگر دوس داری شروع کن

من از ۵ شروع کردم

ب امید خدا برو تو کارش😅

بلهه اول با فرنی و حریره بادام

باید زوترم شرو میکردی...

چرا شروع نکنی

سوال های مرتبط

مامان مبین.متین.محمد مامان مبین.متین.محمد ۱ سالگی
مامان جونم مامان جونم ۱۶ ماهگی
مامان دل آرا 💞 مامان دل آرا 💞 ۱۴ ماهگی