۳ پاسخ

چربش کن داره ترک برمیداره

خشکی....
باید با پوماد شقاق سینه کل سینت حتی نوکش و چرب کنی عزیزم

مال منم‌ هردوتاش خیلی میخاره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد