۳ پاسخ

اگه به هر دلیلی نتونستی برای بارداری،ماهگرد،دندونی،تولد،یلداو...از کوچولوت عکس آتلیه ای بگیری اصلا نگران نباش😍
تیم حرفه ای ما با یک دهم هزینه و بهترین کیفیت یه عکس خوشگل اتلیه ای از کوچولوت ادیت میزنه که همیشه تو آلبومش یادگاری بمونه🤗😁
برای دیدن نمونه کارا کافیه که بهم پیام بدی

تقریبا همه کلماتو میگه هرچی بگم تکرار میکنه

بچت که هنوز هیجده ماهش نشده

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۱ سالگی
مامان جوجه‌وپسرک🐥💙 مامان جوجه‌وپسرک🐥💙 ۱۶ ماهگی
مامان پسرکوچولو و جوجه 🐥💛🩵 مامان پسرکوچولو و جوجه 🐥💛🩵 ۲ ماهگی
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۱ سالگی
مامان ذتتا مامان ذتتا روزهای ابتدایی تولد