۹ پاسخ

رشد هر بچه ای مثل اثر انگشت منحصربفرده. اصلا مقایسه نکن به چرت و پرتای بقیه هم اصلا گوش نکن. این چیزا هیچ ربطی به هوش هم نداره. فقط از دکترش بپرس اگر جای نگرانی باشه اون بهت میگه

زوده عزیزم. ۴ ماهگی تازه باید نیم غلت بزنه

پسرمنم همینطور

منم هنوز

چ اصراری دارین غلت بزنه دختر من پدرمو دراورده اصلا نمیتونم ب کارام برسم از الان انگار ژیمناستیک کاره جون هم نداره دستشو بعضی وقتا از زیرش دربیاره مثل ماهی شنا میکنه بدو بدو میرم سراغش😫

والا دخترمنم امروز پنج ماهه شده بدون کمک هنوز غلت نمیزنه

طبیعیه بابا پسر من تازه داره تلاش میکنه غلت بزنه

خیلی زوده عزیزم از4ماه به بعده،الان دخترمن هنوز عغلت نمیزنه

اره بابا طبیعیه
همه بچه ها مثل هم نیستن
یه قل من از ۴ماه و چند روز غلت میزنه
یه قل دیگه هنوز تلاش هم نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان ماهان وماهلین🎀 مامان ماهان وماهلین🎀 ۹ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۸ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان جوجه قوش مامان جوجه قوش ۱۶ ماهگی