سزارین چند روز بعدش بخیه ها دربیارم

۷ پاسخ

آخه من دفعه قبل روز نوزدهم کشیدم هنوز خشک نشده بودن

سلام مامانا ینی ده روز بگذره مطمئن باشم خودشو گرفته برم دربیارم بخیه ها رو؟

ده روز

ده روز
راحت میشی

ده روز

ده روز

ده.

سوال های مرتبط

مامان بچه.. مامان بچه.. روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد