۱۰ پاسخ

لیزره

زیاد خودتو سخت نکن‌تا جایی که میتونی بزن
نمیتونی دیگه نزن

نوره کلا تو بارداری ضرر داره

اما ژیلت همسری میرنه

بهترین چیز ژیلته بقیه موبرا بو دارن ک اصلا دکترا توصیه نمیکنن چند روز پیشم فیلمش رو اینستا دیدم دکتری بود میگف بهتره از موبرا استفاده نکنین ژیلت بهتره
و اینکه بعدش شکمت بزرگ شد خودتو نمیبینی ک تمیز کنی یا یکی باید برات انجام بده یا باید اینه بزاری

صبر میکنم بلندشه گیس کنم 🤣🤣🤣

ژیلت 🫤🤣

واجبی بزار خیلی خوبه

قبل بارداریم نوره عالی بود
الآن مجبورم ژیلت

ژیلت🫤🫤🫤 هر چند روز تو حموم دست به ژیلت

ژیلت😑😂

سوال های مرتبط

مامان آقا نی نی🩵 مامان آقا نی نی🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری