خانما این قطره واسه چیه ؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

بهتره بزنی گوگل

عالیه واسه دل درد و کولیکه من هر ۴ ساعت ۴ قطره تو شیشه شیرش میریزم

خیلی خوبه اگه شیر خودت و می خورده قبل شیر بهش بده اگه یر خشک می خوره ۶ قطره تو شیشه بریز واسه اینه شیر و خوب هضم کنه

برای کولیک هس تو شیشه شیرش میریزی خیلی قطره خوبیه

برا دل دردی هست

برا کولیک هس

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۱۴ ماهگی
مامان هانا و روشنا مامان هانا و روشنا ۱۰ ماهگی
مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۴ ماهگی
مامان ترنم کوچولو🎀🧸 مامان ترنم کوچولو🎀🧸 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه رنگی ها مامان جوجه رنگی ها ۱ سالگی
مامان 🍒گیلاس خانم🍒 مامان 🍒گیلاس خانم🍒 ۱۲ ماهگی