دوروزه تکون میخوره خیلی فشار به واژنم میاد طبیعیه؟

۴ پاسخ

من تاالان فهمیدم همه چیزتوبارداری طبیعی

من ازدردمعده دارم دیونه میشم بستری هم شدم فقط مسکن زدن بازاومدم خونه همونجوریم 😭😭😭دارم رعایت غذایی میکنم فقط

اره گلم طبیعیه
واژن خبه
اخ ک وقتی لگد میزنه معقدم شدید درد میگره وحشناک

اررره اوکیه . جاری جدیده اوووومد بیاد گیستو بکشه مشغول بشید باهم ؟؟!😍😍

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری