۴ پاسخ

من تو اوتمیل و فرنی کردم البته پخته بودم قبلش

من تاس کباب درست میکنم

تو دمپخت میتونی براش بپزی

من خورش به درست کردم و یه کم رنده خورد

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو❤️ مامان یزدان کوچولو❤️ ۱ سالگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی