مامانای هفت هفته میشه از علایم بارداریتون بگین؟؟؟

۱۱ پاسخ

مامانا میگم نمیخوام سونوواژینال برم ستنو شکمی از چندهفته میشه رفت برا قلب؟؟؟

شماها کی می‌رید برا تشکیل قلب ؟

من سینه هام حساسن. تکرر ادرار.. گاهی زیر دلم یه تیر ریز میکشه.. حالت تهوع هم کمی بالا نمیارما ولی شبا معمولا یا وقتی غذا میخورم شکمم پر باشه هی چن بار عق میزنم همین

من درد کمر و زیر شکمم گرفتگی داره سمت چپ بیشتره،حالت تهوعم خیلی کمه فقط دلم نمیخاد غذا بخورم اشتهادارم ولی نمیتونم بخورم ،الانم لک قهوه‌ای میبینم خیلی کسل هستم و بیحال درکل بچه قبلم اینجور نبودم

دل درد. حالت تهوع.بی اشتهایی. گیج بودن. سردرد بچه اولم ب هیچ وجه این علائم نداشتم پسر بود بچه اولم نمیدونم این بار چرا اینحوریم همش حالم بد و بیحالم

منم گاها از غذا ها بدم میاد شدید از بوش

حالت تهوع..درد سینه ...دل درد کم..بیخوابی شبونه🚶🏻‍♀️

حالت تهوع سردرد خستگی بی‌حالی از غذا و بو متنفر میشی من بهم بو میخوره حالم بد میشه

من هیچی ندارم
فقط،بعضی وقتا ک یه بو میشنوم یکم حالت تهوع
حتی بالاهم نمیارم
ولی دلدرد و زیر دلم درد میکنه و تیر میکشه

معده درد، اسپاسم زیر شکم، بی اشتهایی 😑

حالت تهوع و خواب آلودگی بهم دست میده ساعت 10 تا 13 صبح

سوال های مرتبط

مامان معجزه باش🌸 مامان معجزه باش🌸 ۱ ماهگی
مامان جوجه قرمز مامان جوجه قرمز هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان همتا خانوم💝 مامان همتا خانوم💝 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین و روژین مامان آوین و روژین هفته سی‌وپنجم بارداری