۴ پاسخ

شیر نیدو مکمل هست دوبار در روز میشه داد و بالای یکسال
البته نیدوعسلی بالای یکسال هست.

چون خیلی زیاد قویه کلیه های بچه ها هنوز قوی نشده باعث دل درد و یبوست شدید میشه بدن بچه ها نیاز به این همه املاح نداره تو این سن اهنشم خیلی کمه بخوایی به عنوان شیر روزانه بهش بدی کمبود اهن پیدا میکنه بچه

نیدو

شیرِ چی عزیزم متوجه نشدم

سوال های مرتبط

مامان هلن مامان هلن ۱۷ ماهگی
مامان برسام💙 مامان برسام💙 ۱۷ ماهگی