الان برم آزمایشگاه آزمایش انتی ازم میگیرن

۳ پاسخ

ارع منم رفتم گفت فردا حتما برو آزمایش
خوب فردا برو
الان هم میتونی بری
هم آزمایشگاه باز هس هم نمیخواه ک ناشتا باشی

اول‌ باید سونو رو انجام بدی
حداکثر ۲۴ ساعت بعدش ازمایش

فک کنم بگیرن
ولی میگن باید تا 12 هفتگی بری

سوال های مرتبط

مامان جَوونه یِ نارنج مامان جَوونه یِ نارنج هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری