۲۵ پاسخ

مگه نرفتی انومالی

سونو هم پسر گفت

سونو هم پسر گفت

پسررر

من تو ۱۸ هفته رفتم سونو

پسر می خوره سونو‌آنومالی رفتین پسر گفت

پسره مال من

دختره هست عزیزم

منم‌تو مطالب بارداری و تعیین جنسیت خوندم برا خودم و درست بود هر دوتا بچه هام بالای ۶۰بود و پسر شدند اکثرا انتی رو ۱۳هفتگی میرند

وا اگه قطعی میدونستیم که خودمون دکتر میشدیم همه رو تحلیل میکردیم🤣
اینجا همه حدسی میگن

شبیه دختر

دخمله

من از روی عددcrlگفتم زده ۶۸
تو گوگل بزن نوشته بالای ۶۰ احتمال پسر و زیر ۶۰ احتمال دختره

پسره انگار

دختره

فکر کنم دختره..اندام جنسی مثل عکس نی نی من تو سونوست

یه مامانی تو گهواره می‌گفت زن داداشش از اولین سونو بهش گفتن دختر سیسمونی هم همه صورتی
تا به دنیا اومده پسر بوده😆

دقیقا عین بچه منه دختره

دختره

انگاری پسره

دختره

انومالی یا انتی

سونو نگفتت چیه

خوب همه حدسی میگن درستشو از دکتر بپرس عزیزم

فک کنم دختره

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۱۰ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۶ ماهگی
مامان کوروش🩵🧿 مامان کوروش🩵🧿 ۴ ماهگی
مامان مادردوتا پسر مامان مادردوتا پسر ۴ ماهگی
مامان غزل مامان غزل ۲ ماهگی
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری