۴ پاسخ

دختر من اسهال استفراغه فقط ان شالله همه بچها شفا بگیرن زودتر بچم داغون شد هوووف

دختر من گرفته
سرفه شدیدوتب🥲

تب اسهال استفراغ وای الهی که هیچ بچه ای رو نگیره

با سرفه شروع میشه علائمش شبیه خروسکه سرفه شدید میشه جلوی تنفسو میگیره و سریع ریه رو درگیر میکنه ..بیشتر شبیه کروناس..
بچه های زیر پنج سال خیلی شدیدتره پسر منم بستری بود تایپیک گذاشتم

سوال های مرتبط