مامانا تن ماهی تو شیردهی مشکلی نداره ؟

۴ پاسخ

وای ترو خدا تن و کنسروی نخورین به این فکر کن یه غذا تو یخچال بعد ۳ روز چی به سرش میاد بعد چی میزنن به اینا که ی سال تو محیط گرم و سرد فروشگاه تو ی ظرف المینیومی میمونه سمه بخدا

کنسرویجات میگن نباید بخوری
منک انقدر محدود کردم خودمو دلمو واسه مزه پنیر تنگ شده حتی

من عاشقشم تو بارداری نخوردم اومدم بعد زایمان خوردم مسموم شدم🤣🤣

نه مشکلی نداره اتفاقا منم ناهار بعد از یکسال تن ماهی خوردم جاتون خالی😅

سوال های مرتبط

مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی
مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پرتقال🍊لیمو🍋 مامان پرتقال🍊لیمو🍋 ۱۱ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۵ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۳ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۴ ماهگی
مامان دلارا💗 مامان دلارا💗 ۱۲ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی