دوستان کسی هست بخواد جشن تعیین جنسیت بگیره؟

۹ پاسخ

من دو نفره با همسرم می گیرم

من گرفتم عالی بود😍😍
یدونه با شوهرم یدونه با خانواده ها

بگیر دختر خاطره میشه

من شوهرم سونو باهام میاد نمیشه 🥲خیلی دوست داشتم بگیرم

من قراره دونفره بگیریم و بعدش بریم اتلیه ولی شاید یه جشن هم با خونواده ها بگیریم

من می‌خوام برم عکاسی

منم میخوام بگیرم خیلی دوست دارم 🥹😍

من دلم میخواد بگیرم یه دو نفره ساده
اگه خدا بخواد

من دلم میخاد هنرشو ندارم سختمه😅😆

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۵ ماهگی
مامان نیلاجون🩷🧿 مامان نیلاجون🩷🧿 ۴ ماهگی
مامان میراث و دیار مامان میراث و دیار هفته بیستم بارداری
مامان ماه کوچولو🌙 مامان ماه کوچولو🌙 ۴ ماهگی
مامان پناه خانومی🩷 مامان پناه خانومی🩷 ۵ ماهگی
مامان جیران🦌✨ مامان جیران🦌✨ هفته نوزدهم بارداری