بچه ها کسی بوده تو ۱۴هفتگی جشن تعیین جنسیت بگیره؟

۶ پاسخ

والا خواهر شوهر من 12 هفته رفت انتی جشن تعیین جنسیت هم گرفت

چقد زووود
الان انومالی هم ۱۰۰درصد بهت نمیگه😂
فوبیای اینو پیدا کردم چون خیلیا اینجا تو ۸ماهگی رفتن سونو جنسیت تغییر کرد

برای من دکتر واسه هفته پونزدع سونو جنسیت نوشته ولی می‌خوام یکم دیر تر برم جشن تو هفده هفته بگیرم

نه چون مطمئن نگفت. بعد که دوباره رفتم گفت. ۱۶ هفته گرفتم

صبر کنی بهتره

سلام اره برامن که درست بود

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣🫀🎀 مامان جوجو ممد🐣🫀🎀 هفته نوزدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان میراث و دیار مامان میراث و دیار هفته بیستم بارداری