۳ پاسخ

گلم بیبن کجاسکسکه میکنه ازبالای ناف بودبریچه ازتوواژنت حس کردی سکسکه رویعنی سفالیک هس گلم

بچه تو این هفته ها خیلی کم‌پیش میاد بچرخه
اگه بچرخه هم بازم تو بیمارستان دولتی باید بری درد طبیعی رو بکشی بچه بریچ هم باشه سز نمیکنن

شمام الان حرکات بچه تون رو کم احساس میکنی

سوال های مرتبط

مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی