۵ پاسخ

من کیدیزول میدم سه سی‌سی صب سه سی‌سی شب ۸ونیم کیلوعه پسرم

منم میدم بهش صبا چهارتابهش میدم

البته همراه دومتیدون اونو دو سی سی میدم

من یک ونبم سی سی میدم

من اون نوقع میدادم ۳تا صبح ۳تا شب میدادم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان آینور مامان آینور ۱ سالگی
مامان سلنا مامان سلنا ۱ سالگی