خانما از چند هفته باید رفت بهداشت؟

۴ پاسخ

از همین هفته برو اگه قلبش تشکیل شده
من الان دکتر زنان هم میرم بهداشت هم میرم

حالا خوبه برو

تشکیل پرونده یکم طولانی برو زودترخلاص بشی

همین حالا برو خوبه دیگ

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد 🥺❤️ مامان جوجو ممد 🥺❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس روزهای ابتدایی تولد
مامان دریاو‌تودلیم🐣 مامان دریاو‌تودلیم🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان Radvin مامان Radvin هفته پانزدهم بارداری
مامان اسما مامان اسما هفته سی‌ودوم بارداری