خانوما چند هفته باید رفت ب بهداشت گفت حامله ای

۱۲ پاسخ

من همون اول تا فهمیدم رفتم پرونده تشکبل دادم

هر وقت بخوای میشه رفت
اما من هنوز نرفتم
بعد ان تی میرم

من هنوز نرفتم

من بعد از اینکه ب خانواده شوهرم گفتم میرم. الان نمیتونم برم چون اشنان😅

هروقت تونستی برو چون بعد زایمان واکسن بچتو میزنن دیر بری سخت میگیرن

من فردا میرم بهداشت اگه سونو قلب رفتی برو

من پیش ماما رفتم تو پزشک خانوادم.یسر هم بهداشت رفتم ک منو گردن نگرفتن گفتن ما فقط نی نی گردن میگیریم😁نی نی اومد بیا واکسناشو بزنیم ،اما ماما برام پرونده سازی کرد اونجایی ک پزشک خانوادم بود و صدا قلبشم اونجا برام میزاره

از همون اول میتونی بری

منم قراره دوشنبه برم
بهداشت کارش چیه؟؟چیکار میکنه تو بارداری برامون
فقط مراقبت؟؟؟
البته ب من هفته قبلی قرص هم داد رایگان قرصاشم مارک خوبی بودن

سونو قلب دادی ..
البته من زود رفتم ۶هفته ولی لازم نیس

اگه سنو قلب رفتی میتونی بری

۹هفته بودم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌ام بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان سبحان کوچولو مامان سبحان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق 🐣 مامان فندق 🐣 هفته سی‌ویکم بارداری