چند هفته باید رفت بهداشت برا پرونده درست کردن؟؟؟

۸ پاسخ

شش هفته

واسه چی باید بهداشت پرونده تشکیل بدیم

من هنوز نرفتم

من بعد تشکیل قلب رفتم

من ک‌ تا حامله شدم رفتم پرونده تشکیل دادن والا

از همون اول برو دیگه

ربطی نداره به هفته ممکنه 5هفته تشکیل شه قلبش یا تو ده هفته هر وقت رفتی سونو قلبش تشکیل شده سالم بود برو

هر وقت قلبش تشکیل شد برو

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
مامان نینیمون مامان نینیمون هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌ام بارداری
مامان طنین🎶🎼🎵 مامان طنین🎶🎼🎵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجوی ممد💙 مامان جوجوی ممد💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد