برای ترش کردن معده چی خوبه دارم میمیرم

۷ پاسخ

من سوزش معده داشتم بستنی خوبم میکرد و یخ میجویدم ترش کردن هم زنداداشم بود مامانم کنجد واسش تف داده بود میخورد میگفت خوبم با تجویز دکتر هم شربت معده میخورد خیلی کم

اوف تجربه دارم خیلی بده
سیر بدون چربی
بخور سعی کن بالا بیاری بهتر میشی

فاموتیدین ادامس هم خوبه

سیب پوست بگیر بخور خیلی خوبه

نون خشک

عرق نعنا یا گلاب نداری یکم بخور

دکتر به من قرص فاموتیدین داد گفت میشه بخورم یه کم زنجبیل هم میتونی با چایی بخوری شاید حالتو بهتر کنه البته یه کوچولو نه زیاد

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته نهم بارداری
مامان مامان نویان آیهان مامان مامان نویان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته هجدهم بارداری