تروخدا بگید برای سوزش معده و ترش کردن چی خوبه؟

۱۰ پاسخ

ناشتا پنتوپرازول ۲۰ هیچ ضرری نداره هر روز بخور عااالیه منو که نجات داد همه دکتراهم لازم باشه میدن

پرخوری نکن چیزای ک معده رو ازیت مکنه نخور بعد خوردن غذات فوری دراز نکش

پنتوپرازول ۲۰ صبح ناشتا

برو پیش دکترت بهت شربت معده میده خوب میشی منم دارم میخورم

من هر چی بخورم ریفلاکس میگیرم؛شیر باید کنار دستم باشه؛بعضیا ممکنه شیر اذیتشون کنه و یبوست بگیرن آلو خشک خوبه

بچه‌ها من شیر سرد میخورم خیلی خوبه

یه مدت لانزو بخور صبح ناشتا معده تو درست میکنه

لیمو تازه بو کن

وای نگو منم دنبال جوابم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق جان مامان عشق جان هفته سی‌ام بارداری
مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری
مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محیا👼🏻 مامان محیا👼🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته چهاردهم بارداری