۹ پاسخ

دیگه دیره

الان ک دیره دکترب من گفت شهریوروقتشه

منکه زدم

الان دیگه خیلی دیره نزنی بهتره.من مهر زدم تاالان که سرمانخوردم و حالم خوبه

تا اثرکنع دیگگه زمستون شده دی اصولا انفولانزا کمتر میشه میخوای بزن

من‌نزدم

الان دیره شهریور باید میزدی

توی قلب جنین لکه هست ایا خطرناکه

16 هفته زدم خداروشکر تا الان هم مشکلی نداشتم

سوال های مرتبط

مامان نورچشمی🫀 مامان نورچشمی🫀 ۶ ماهگی