سلام من جواب سلفری اومد میشه نگا کنید لطفا

تصویر
۱۵ پاسخ

خداروشکررر عالیه
عزیزم چند روز طول کشید جوابش اومد ؟

اینم نتیجه نهایی نگران هیچی نباش

تصویر

عزیزم همه چی خوبه خدا رو شکر

تصویر

در بخش Chromosome Y نوشته شده Detected، یعنی کروموزوم Y وجود دارد.

کروموزوم Y فقط در جنین پسر وجود دارد، بنابراین جنین پسر است.


همچنین همه‌ی ریسک‌ها برای کروموزوم‌های 21، 18 و 13 Low Risk (کم خطر) هستند و Z scoreها هم در محدوده طبیعی‌اند. بنابراین از نظر آزمایش هیچ مورد غیرطبیعی دیده نشده و جنین سالم به نظر می‌رسد.


جواب چت جی پی تی

خوبه پسر هم هست درسته؟

خداروشکر بچم سالمه آخه دکتر گف اون سقط قبلی امکانش هس واسه مشکلات کروموزومی بوده باشه جون دادم تا نتیجه اومد

پسره گلم

سلام عزیزم ،علت اینکه ازمایش سلفری دادی چی بود؟

سلغری برای همه‌ی خانم‌های باردار واجب هست؟

جنسیت رو کجا مینویسه؟

بفرمایید

تصویر

اینم هس

تصویر

همه چیز خوبه عزیزم

و این

تصویر

اینم هس

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حبه انگور مامان حبه انگور هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسرکم مامان پسرکم هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرکم💙👶🏻 مامان پسرکم💙👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری