شیرخشک ببلاک خوبه چطوریه؟دفعه اوله میگیرم

۵ پاسخ

خیلی شیرینه، اگه بچت نفخ داره بدترش میکنه

خوبه بد نیست
منم ببلاک میدم

خوبه عزیزم بگیر

اپتامیل میگن بهتره

عالیه

سوال های مرتبط

مامان آتوسا مامان آتوسا ۹ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان دلوین و دنیز مامان دلوین و دنیز ۶ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته نهم بارداری