یا حضرت عباس دیگه دارم کچل میشم 😭😭😭

تصویر
۸ پاسخ

قرص هیروویت بخور عالیه

چرا با من درمان نمیشی

منم خیییلی ریزش مو داشتم هیرویت خوردم کمی بهتر شده

😭😭😭😭واااااااااااااای منم اینجوریم اهن مولتی ویتامین د. ب1. ب6. E من هرروز اینارو باهم میخورم یه کم بهتر شدم

ویتامین بخور حتما .... مال منم اوایل می‌ریخت تا ۶ ماهگی دخترم بعدش کم کم بهتر شد ولی الان دارن درمیان حدود ۱۰ سانت شدن موهام از شقیقه هام که ریخته بودن

مال منم همین بودواسه همین موی تازیرباسن روپسرونه کوتاه کردم

منم دقیقا همینم خونمون شده موی من من که دارم قرص مو میخورم

عزیزم تقویتی بخور

سوال های مرتبط

مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌ونهم بارداری