۶ پاسخ

منم همینه

عب ندارع گلم چ باحاله اینطوری

ای خواهر باز دخترای تو مو دارن من دخترام هر دوشون کچلن 🤦🏻‍♀️😂

آخخخییی. اشکال نداره. مدلشه دیگه

زینک بده بهش

دوقلوها اکثرا اینجورین
موی یکی بلنده موی یکی کوتاه

سوال های مرتبط

مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین.کارن🦋 مامان ماهلین.کارن🦋 ۲ سالگی