خاتما شماهم گاهی دردای پریودی دارین؟

۷ پاسخ

نباید داشته باشی، من کمر درد دارم اونم اگه سرپا باشم،

منم دو روزه دارم یه تایم کمی شدید میشه بعد آروم میشه خیلی بده بیشترم سمت چپمه نمیدونم چون بچه سمت چپه بیشتر دردمیگیره یا کلیه هامه گیج شدم

ممنون.خیلی نگران میشم دردم میگیره

چ استرسایی بخاطراین دردک نکشیدم دهنم سرویس شد😉

آره گلم استرس نداشته نباش

اره عزیزم

ماه درده عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقای ناردونه مامان آقای ناردونه ۲ ماهگی
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱۲ ماهگی