برای خودم چی بردارم برا بیمارستان؟؟؟

۴ پاسخ

من مادرم واسم کاچی درست کرده بود آورده بود بیمارستان بعد این که زایمان کردم و اومدم بخش کاچی بهم داد خوردم اگه واست کسی کاچی درست کنه بیاره خیلی خوبه واست عزیزم

مدارک هاتو بردار چای نبتون فلاکس بردار نبات خرما استکان واسه خودت و همراهیت نسکافه بردار واسه خودت لباس راحتی هم بردار

من اين ليستو دارم

تصویر

من خرما و کمپوت و آبمیوه و شارژر و پوشک و دوتا شرت برداشتم فقط با قاشق و چنگال و بشقاب و لیوان برای همراه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و آریا مامان امیرعلی و آریا هفته سی‌وششم بارداری
مامان یارا 🦄💗 مامان یارا 🦄💗 ۳ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل روزهای ابتدایی تولد