۶ پاسخ

و ٢٨٠٠ هم هزينش شد اگر ميخوايد بدونيد بيمه قبول نميكرد جايي كه من رفتم اما خيلي صبور با دقت بود

اکو معمولا ۱۸ هفته
ازمایش قندم هفته ۲۴ تا ۲۸

مال من امروز بود همه چيز خوب بود گفت تو ٢٥ هفته هم بيا دقيق تر ببينم ، گفتم پس چرا ميگن ١٨ هفته دكتر گفت چون خطري باشه لازم به سقط باشه تو ١٨ بهتر از ٢٥ هفتس

اكو از ١٨ تا ٢١ فكر كنم و خيلي هم مهمه من تو ١٩ هفته رفتم

من اکو رو ۱۴ هفته و ۶ روز رفتم، ازمایش قند فک کنم بالای ۲۴ هفته س باز دقیق نمیدونم

۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان نیلاونویان مامان نیلاونویان ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۸ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱ ماهگی