قرص فولیک اسید و باید تا چند هفته بخورم

۱۱ پاسخ

من تا۱۲هفته خوردم بعددکتربرام اهن نوشت

برا من ۱۶ هفته قطع کرد مولتی ویتامین و اهن و ویتامین دی میخورم

بمن گف تا ۱۶ هفته

من تا ۱۳ هفته و ۶ روز خوردم بعدش دگ آهن خوردم تا الا

الان دیگه باید قطع اش کنی و بری دکترت برات آهن و مولتی ویتامین بده

عزیزم فکر کنم تا آخر باید بخوری ولی اونو بهداشت ميگه بهت

من دکترم گفت تا ۱۶ هفته بعد دارو دیگ بهت میدم

من هم آهن هم فولیک اسید استفاده میکنم

من تا ۱۶ هفته خوردم

من تا 16 هفته فولیک خوردم بعدشم دکترم اهن نوشت

اهن بهم داده باید فولیک اسیدم بخورم؟

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عباس مامان عباس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیرحسین وتودلی مامان امیرحسین وتودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩷الماس و نور🩷 مامان 🩷الماس و نور🩷 ۱ ماهگی
مامان شاهان🩵👑 مامان شاهان🩵👑 ۲ ماهگی
مامان قند👶🏻🧿 مامان قند👶🏻🧿 هفته سی‌وسوم بارداری