۴ پاسخ

منم از 11هفته خیلی سردرد داشتم،هرروز درد میکرد تا16..17هفتگی ادامه داشتن،حالام هر از گاهی درد میکنه،دکتر گفت بخاطر کم ابی بدنه

منم توی بارداریم سردرد میشدم شدید دکتر گف میگرن بارداری به بو و صدا و نور زیاد حساسیت داشتم سردرد میشدم و بچمم پسر بود میگفتن اکثرا در بارداری پسر سردرد میشی

اوایل اینطوریه اینم یه نوع علائمه. من حالت تهوع نمی‌گرفتم فقط سردرد میشدم. یه مدته بعد اوکی میشی. جایه تاریک بمون رو چشات پارچه بنداز نور نخوره سرتو نو گوشی نکن اب زیاد بخور. یه خورده بهتر میشی

اوایل بارداری سردرد هست تا میتونی اب بخور خیلی تاثیر داره انار هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دختر قشنگم💗😍 مامان دختر قشنگم💗😍 هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان گیلاس مامان مامان گیلاس هفته بیست‌ویکم بارداری