۶ پاسخ

ان شاالله که چیزی نیست،چه دردی داری؟؟؟

منم یه سمتم درد میکرد تیر می‌کشید بهم آمپول داد هر هفته و قرص

واقعا منم درد شدید داشتم خیلیییی خوب شدم ولی رفتم بچه اومده بود پایین

کجاتون درد داره؟

عزیزم بلابدور ناراحت نباش
کحات درد میکنه

انشالله که چیزی نیس عزیزم بعضی از این دردا طبیعین ولی برای اطمینان اره بهتره پیش دکترتون یه سر برین

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته سی‌ویکم بارداری