۳ پاسخ

به جای اون گهواره ننو (سنتی)ها بگیر هم تکون میدی بهتر میخوابه هم شیب داره برا رفلاکس خوبه

ما خودمون شیب درست کردیم،خوابش بهتر شده

میخواستم بخرم چون اومدم شهرستان خونه مامانم نداشت با پتو و دشک درست کردم خوبه بنظرم اگه بگیری

سوال های مرتبط