۵ پاسخ

منم همینجوریم صبحا بیشتر تهوع دارم و حالم بده 😢

استفراغ هم دارین

آره طبیعی
من سر امیرحسین تا دو هفته قبل از زایمان همین جوری بودم پدرم در امد

ازه طبيعيه بعضيا تا اخر ماه هم تهوع دارن

اره عزیزم تهوع ممکنه قطع بشه و دوباره برگرده
من روزهایی گشنم بشه حالت تهوع میگیرم و بالا میارم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ❤️nafas مامان ❤️nafas هفته سی‌وهشتم بارداری