سلام مامانا من ۱۸ هفتمه ولی دمر میخابم اشکال ندارع ؟

۴ پاسخ

نخواب

نخواب خطرداره

دکتر من بهم گفت اگر شکمت درد نمیگیره اشکال نداره

نخواب دیگ

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان الناز 🥰ایلیا مامان الناز 🥰ایلیا ۶ ماهگی