سلام من الان ۱۸ هفتمه میشه تن ماهی بخورم

۱۰ پاسخ

من همچی میخورم خیلی حساس باشی همیشه استرسی بدرد نمیخوره

سلام ب من ک گفت نخور چون جیوه زیاده
فقط گفت ماهی سالمون ماهی یک بار

ماهی بخور
آخه تن ماهی جیوه داره. سعی کن اگه تن یا ماهی هم میخوری ماهی های پرورشی رو بخور ماهی دریا کلا جیوه داره اثر منفی میذاره

بخور اشکال نداره مگه چقد تن ماهی میخوای بخوری

بهتر نخورب

تن ماهی جیوه زیادی داره ، ممنوع تو بارداری

من تو بارداری یبار خوردم هفته ی پیش با استرس ولی چسبید

من از هفته های اول میخورم

من دکترم گفت هفته ای یکبار ماهی بخور، گفت حتی تن ماهی هم بخوری مشکل نداره ماهی خیلی مهمه هفته ای یکبار بخوری، ولی خودم واقعیت جرئت نکردم هنوز تن ماهی بخورم

من ک گاهی اوقات میخورم

سوال های مرتبط

مامان ناز بالالار مامان ناز بالالار ۴ ماهگی
مامان تیام🩵 مامان تیام🩵 ۴ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان باراناوپناه مامان باراناوپناه ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجوی ناز من مامان جوجوی ناز من ۹ ماهگی
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان زینب وعلی اکبر مامان زینب وعلی اکبر ۹ ماهگی