خانما ۱۵ هفتمه حالم بده تهوع شدید دارم کی خوب میشم پس

۵ پاسخ

عزیزم برو داروخونه قرص زنجبیل بگیر صبح وعصرا بخور

جنسیت نی نیت چیه؟؟؟

خوشبحال خودم که هنوز حالت تهوع سراغم نیومده

منم دارم هنوز🫠

من هنوز دارم 😎😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی