۲ پاسخ

آخه ۲۴ باشه باید لباس گرم تن بچه کنی دیدی این خارجیا توخونه سرهمی بافت تن بچه شونه.ماوالا دمای خونمون شبا از ۳۰هم بیشتره دیگه روشونم کناربره طرما نمیخورن

دما نرمال ۲۸باشه خوبه

سوال های مرتبط