خانماااا من برا حس حالت تهوع چیکار میکنین من مردم دیگه

۵ پاسخ

هرچی امتحان کردم نشد همینجوری دارم سر میکنم فقط میارم بالا

ویتامین ب شش بدون اب تو دهنم حل میشه بعد شروع هر تهوع میخورن

هیچی تحمل کردم تا ۱۶ . ۱۷ هفتگی مردم و زنده شدم

آب پرتقال طبیعی ترش

فقط صبر
کلی قرص و دارو امتحان کردم فقط یه سرم برا معدم جواب داد که رفلاکس و اسید وحشتناکی داشتم دیگه ببعد قرصارم ول کردم و فقط روزا رو با گرسنگی طی میکنم تا بگذره

سوال های مرتبط

مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته چهلم بارداری
مامان جانان یزدان مامان جانان یزدان هفته بیستم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نخودچه مامان نخودچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد