اگر قرص ویتامین ب۶ روت اثر نداره دمیترون بخور تاثیرش بیشتره
پس چرا من اصلا تهوع ندارم😐
من که از تهوع هیچی نمیتونم بخورم اشکمو دراورده
الان بالا آوردم انگار تمومی نداره تا هفته قبلی فقط تهوع بود الان بالا اوردن اضافه شده
وای عزیزم من خیلی خیلی حالم بد بود اما دو هفته ای میشه خیلی خیلی بهتر شدم فک کنم سه ماهه اول سخت باشه بعد درست میشه
از کی شروع کرده ؟!
منممممممم دارم میمیرم اشکم در میاد یه لقمه میخورم تهوع میگیرم سه روزه لب به هیچی نمیزنم معده درد دارم میمیرم
هوف بدترین چیزه
واقعا چیزی نیست ک بگم بهت کمک کنه
ب دکترت بگو🥲
تحمل میکنیم😖
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.